20 januari, 2009

Bokbeställning

Beställde hem den här igår efter att jag äntligen fått hem den från biblioteket. Var väldigt noga med att höra mig för så att det verkligen var en månads lånetid på den och det skulle det vara. När jag sedan på kvällen skulle läsa lite ur den så kollade jag lånekvittot och då står det återlämnas senast den 20 januari 2009. Va!? Så snabbt läser jag knappast. Det fick bli en beställning istället. Nu är det iaf meningen att jag ska slutföra min kurs i digital bildhantering. Bara jag lyckas hålla ryggen i ordning. Det gör ont i den när jag gör något enformigt och det kan röra sig om nästan vad som helst. Sitta för länge är absolut värst, men stå för länge kan också vara för jobbigt, samt gå för långt och länge. Ligga ner är bäst! :-D Passar väl kanske bra när jag har en ny bibel... ;-) Även om det hade varit bäst att kunna kombinera det hela tiden med att göra övningarna direkt, vilket kräver sittställning... Svår kombination det där. Men, det löser sig alltid!

(bild från www.bokus.se)

5 kommentarer:

Erica sa...

Kursen börjar i början av februari. Är boken bra? Värd att köpa?

Anonym sa...

Hej Maria! Hoppas allt e bra med dig?! Rensade bland mina länkar idag och hittade din blogg, hade visst glömt bort att läsa den ett tag men nu ska jag lägga till den på bloglovin så jag har koll på den ;) kram

annazara sa...

http://annazara.blogspot.com/2009/03/varje-svar-maste-borja-med-forsta.html

jobbigt, jag vet, men rätt kul! :)

Pylle sa...

Den där bokn fick jag i julklapp, den ligger här framför mig men har ännu inte riktigt börjat på att bläddra i den. Jag väntar på mer tid men den kommer nog aldrig. Var längesen jag kika in till dig nu så ska kika tillbaka nu. Kram på dig //Elin

annika5064 sa...

Oj, så nära det är bebis! En påskgubbe kanske?

Vill önska dig Glad Påsk och hoppas du njuter av våren! Kram
Annika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...