18 januari, 2009

Halkat efter lite

Har legat på latsidan lite vad gäller dagens foto. Det är inte det att jag inte fotat, det har jag, men jag har helt enkelt inte haft tid och ork att redigera dem i PS. Men, här är fredagens och lördagens. Dagens får ni nog i morgon då jag redigerat det. Det ligger just nu i mobilen.

*090116* Tulpaner. Ohhh, I love it!


Igår var vi till Kosta Outlet och shoppade lite, hittade så coola tvålpumpar som jag inte kunde lämna kvar.

*090117* Coola tvålpumpar!


Idag har vi varit i Växjö och handlat regnkläder, en jättesöt body till bebben + byxor samt mat och lite annat smått och gott. Planerat lite av morgondagens lektioner och tvättat sedan efter vi kom hem. Snart ska jag nana kudden. Ha en trevlig vecka allihopa!

P.S. Mest för mitt eget minnes skull. H har ett nytt ord, slysllan. Kan ni gissa vad det är? D.S.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åå tulpaner!

Det måste jag åka och köpa i morgon känner jag =)

Slysslan... hm... tänker febrilt, men jag får väl vänta till i morgon när svaret kanske kommer ;-)

Tezzan sa...

Åhh, jag vill också köpa tulpaner... Till helgen kanske, när bygg-gubbarna lämnt vårt hem igen efter fönsterbytet.

webmosterhelene sa...

Kikar in och spanar lite på dina "dagens foto" :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...