26 oktober, 2009

.: Stämplar :.

Vilken rolig layout detta var att göra. Uppdraget från Swe löd: Plocka fram dina stämlpar och gör en layout. Du får dock inte använda svart eller vit färg att stämpla med. Har du några stämplar du inte använt så är väl detta ett utomordentligt bra tillfälle att använda dem på. Jag gjorde slag i saken och plockade fram ett helt gäng med stämplar som jag aldrig använt + ngr som jag använder betydligt oftare. Stämplar är roligt och enkelt (om man bara slapp processen med all rengöring av dem...) och det blir snabbt snyggt och färdigt.

Jag gjorde en layout om As alla namn (och ångrar med ens att jag inte gjort en sådan om H... men, jag får väl försöka få till en till honom också). Väldigt roligt att ha! :-)

Kika in på swe för att se de andra inspiratösernas alster. Skicka också gärna in ditt alster till oss. Hur du gör det kan du läsa om i högerspalten på swe. Lycka till!

1 kommentar:

Sara sa...

Den blev jättefin!!
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...