12 oktober, 2009

.: Prästkragar i ny vecka :.

Det är en ny vecka, tiden bara rusar fram och snart är det jul igen... med allt vad det innebär. Denna vecka är som alla andra veckor fullproppad med saker att göra, aktiviteter att åka på, jobb att utföra, hobbysar att ägna sig åt och dessutom ska man hinna äta och sova. Otroligt! Tror nog snart jag bara sover en sisådär 5-6 timmar/natt.

Här är iaf veckans skisstolkning. För att se alla andra underbara alster och få information om hur du själv skickar in ett bidrag, gå in på swe.




























Dessa underbart fina prästkragar. :-) Har många av dem i trädgården och de förgyller varje dag de blommar. Så vackra. Det gröna papperet är ett Basic Grey av lite äldre modell, sen har jag använt bazzill Just the edge, bling, blommor och på bokstäverna (vanliga thickers) har jag målat med crackle paint. Rolig effekt! Det enda kruxet var att limmet på thickersen blev värdelöst och att inget jag testade att få fast dem med hade full verkan... Så nu är de lite upprullade bokstäver - behöver komma på ngt bra. Tips?

1 kommentar:

Aase sa...

Ja limmet på alla dessa thickers är helt värdelöst.....
Jag brukar ta Scotch scrapper lim... Men det går säkert med vilket flytande scraplim som helst :)

Kramen Aase

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...