03 oktober, 2009

.: Höst :.

En utmaning på swescrapbook löd: - Gör en layout med vad du gillar med hösten. Här är min tolkning av det hela. Här kan du se de andra tjejernas layouter.





























Har jobbat på lekfilten till A i helgen. Det var tänkt som en liten filt, men blev ett stoooort täcke. Rätt bra för nu kan alla barnen vara där samtidigt. Eftersom jag nu fixat till bloggen så kan jag lägga upp stora bilder som ni kan se. Härligt!

Här kommer en bild på lektäcket. Jag är så nöjd och glad att jag vågade göra detta.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Du är så händig Maria! Jag imponeras av att du hinner och tar dig tid att pyssla fast du har tre barn. En riktig supermorsa. :) Kram: Hanna

Mikaela sa...

Täcket blev superfint! :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...