22 oktober, 2009

.: Layouter från veckan som gått :.

Har gjort en del layouter på senaste tiden och de börjar rulla in på swescrapbook nu. Här är några från veckan som gått.

Först är det en layout i det gula tecknet. Vi skulle skapa ett alster med gult som förtecken och här är min layout. Kika in på Swe för att se de andra.

Den layouten som kommer efter det bygger i ursprung på en layout gjord av talangfulla AnnaB (den andra av de layouterna)
Först skulle man rita en skiss utifrån den layouten och min skiss ser ut så här.

Layouten ser ni här. Blev mer eller mindre en Case (copy and steal everything), men jag är NÖJD med den ändå!

Å med facit i hand så ska jag börja göra ramar runt alla mina layouter. Blir mkt snyggare när de visas i bloggen! (jfr skissbilden med layoutbilden)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...