04 oktober, 2009

.: Our star :.

swe visas just nu en kombinationsutmaning. Vi skulle ha med knappar, glitter och stickers på våra layouter. Jag har valt att klistra upp stjärnstickers på vit cs och sedan så skar jag ut dem och satte dem på 3D-kuddar. Bokstäverna glittrade jag till och knapparna, ja, de ser ni!




























Faktiskt väldigt roligt att få användning av de där stickersen. De var det första jag köpte när jag började scrappa 2005. Så, de har legat till sig och mognat kan man ju säga...

1 kommentar:

Mikaela sa...

Sv: Det här med direktredigering i slutet av inlägg är inget jag pysslat med i någon av mina bloggar på blogg.se så jag kan tyvärr inte hjälpa dig.

Kanske känner du någon som använder blogspot och har det så? Be dom förklara i så fall =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...