08 juni, 2007

Total hetta!

Igår scrappade jag två sidor. En till swescraps veckoskiss, den andra liftade (?) /caseade jag från Annika. Tack Annika... ;-) hur eller hur så har jag inte scannat in dem. Har helt enkelt inte orkat. Det är ju så varmt. Idag var det 31 grader. Var med pojkarna och svärmor till stan och handlade dynor till vårt trädgårdsmöblemang. Finfina från Ato Design:

Är väldans nöjd med dem nu å så sköna är de också. Nästa vecka får vi hem våra möbler. Sen är det bara gardiner som återstår och lite piff på väggar med blommor (ja, jag får nog lov att köpa tygblommor då alla blommor så jag försöker ha på altanen dör...) och lite ljusstakar och dylikt. Ska hänga ut ljuskronan också. Seeeen, är vår altan fin. :-)

En annan nyhet är att jag ska börja sälja Meandi-kläder till hösten. Åtminstone så är det min tanke nu. Har tvekat länge och ibland så kommer det där tvivlet igen. Men, va f.., man måste ju testa. Man lever ju bara en gång! :-)

Nu ska jag leta gardintyg. Tjolahopp!

2 kommentarer:

Minimalla sa...

Åh vad kul att du ska börja sälja me&i-kläder! Det kommer säkert bli superroligt! Ääääälskar deras kläder :-)

Jo sa...

Snygga dynor! Och kul att börja sälja kläder, det kommer säkert att gå bra. Annars är det ju bara att sluta...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...