16 juni, 2007

Tre nya!

Här är dessutom nu tre nya layouter från mig.

Första vagnturen är den allra nyaste. Papper från Wild Aspargus och Bazzill såklart! Chipbooardbokstäver från MM (Sadie), rub-ons från MM (Heidi Black), Primablommor, brads från Heidi Swapp, gem och andra brads som jag fått i RAK.


Gräddoman är en så härlig layout tycker jag. F älskar verkligen grädde och så här ser vi honom ofta. Särskilt när han är hos farmor och farfar...


Papper från Sassafrasslass, från serierna "In Stitches" och "Scrumptious". Thickers från American Crafts, filtblommor från Prima, brads från Heidi Swapp, stämplar är Swirls v.2 från Autumn Leaves.

Den tredje är en layout om Hs gåstolspremiär.

Papper från Basic Grey "Oh, baby boy", thickers från AC, bling från Bohemia, overlay från Bohemia, filtblommor, akrylfärg och svart penna. :-)

5 kommentarer:

Erica sa...

Jättefina! Kul med tre så olika LOs! Vad är det för filtblommor på sista LOn?

Claudia79 sa...

Kanonfina allihop!! Favoriten blev dock gåstols-premiär:-)Du har en ren stil, men ändå "tillräckligt" dekorerad som jag gillar!:-)

Får jag fråga var la du koden till sliden? Jag har samma blogg men vet inte hur jag ska klistra in den...:-/

Anonym sa...

Gillar dem alla tre, jättefina! Tycker jag känner igen det randiga pappret på Premiär ;-)
Det är roligt att se folk använda sånt som jag själv aldrig använder, man blir sugen på att testa :-)

Anonym sa...

Jättefina - tyckte specielllt om "gåstolspremiär":-)

Anonym sa...

Ser att det blev en syskonvagn i alla fall! Rätt skönt va? Kramis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...