02 juni, 2007

Sex layouter

Lägger in ett helt gäng layouter som jag inte publicerat tidigare. En del är relativt nya, två är gjorda för över ett år sedan. :-)


Här har jag använt mönstrat papper från Rouge de garance och cs (såklart!), chipboardbokstäver, floss & bling. Filip älskar att hjälpa till med städningen här hemma. Alla barn går nog igenom en sådan period...



Här är den layouten jag gjorde för över ett år sedan. Det är Filip som precis är född som suttar på mitt bröst. Så mycket kärlek är det i den bilden. Papper från BG. Egen monogrambokstav. I rutan står lite födelsedata. Jo, den är förresten case:ad från en tjej på familjeliv (tr3z).


Skickade in den här till Scrapaddicteds skiss om att få bli deras gäst-dt för maj. Vann inte! Papper från Bohemia. Har också använt kollegieblocks-papper, blommor från Doodlebug, knapp från AC, floss, chipboardbokstäver från Scrapworks, stor blomma, fotoankare och rub-ons.


Hugo nyfödd på mitt bröst. Lika mycket kärlek här. Har inte koll på varifrån det mönstrade papperet kommer, tyvärr. I övrigt är det cs, rub-ons från 7Gypsies, Loopy Brads, overlay från Bohemia, cipboardbokstäver, floss och bling.


En layout där jag lagt min förlossningsdagbok bakom det mönstrade papperet. Det kan F läsa sedan. Papper är från Chatterbox. Titeln har jag skrivit själv. Öljetter och band är också med på layouten. Även den här är en gammal layout. Då tyckte jag den var väldigt avancerad och jag var så nöjd med den då. Det är roligt att titta på gamla layouter och se att jag verkligen har utvecklats.

11 kommentarer:

Malin sa...

Å Städa föll jag för direkt så snyggt med de papprena til å cirklar e alltid kul, för att inte tala om glitter;)
Hoppas allt e bra med er!
*Kram*

Erica sa...

Åh, vad fina de var! Gillar Badpojken bäst. Och sen gillar jag att du snurrat tråd runt F:et på den tredje LO:n. Snyggt!

Anonym sa...

Jag gillade verkigen gladfis! Den tycker jag är såå härlig :-D

Anonym sa...

Kanonfina! Gillar speciellt Städa, det är ju så kul med sådana vardagsLOs!

Jo sa...

Gillar städ!! Visst är det roligt att se på sina gamla Lo:sar och ibland ryyysa.... :-D

Anonym sa...

Å, så mycket fint! Jag gillar alla!

Anonym sa...

å va kul med en massa LO:s att kika på :-D städa var ju suuupersnygg!!!

å de var kul å få se ett par äldre LO:s :-D

Minimalla sa...

Jättesnygga! Städa var så häftig med cirklarna och så är jag så himla svag för nyfödingsLOs så jag blir alldeles tårögd... Gillade allihop så klart!

Anonym sa...

Här fanns det mycket fint! Tack för titten! // Elin

Minimalla sa...

Gud vilken snygg slideshow du fixat till! Sååå läckert...

Anonym sa...

Jättefina sidor!! Men fastnade mest för "Städa" så snyggt!! Och "Hugo" Vilket Underbart foto!!! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...