16 juni, 2007

Jag har gjort ett kort!

Å kommit fram till att det inte är något för mig. Jag tycker helt enkelt inte att det är roligt! Ok, att det är roligt att få dem och ge bort, men själva skapandet av kort är inget för mig. Visst kommer jag att slänga ihop ett å annat kort till födelsedagar etc. men inte mer än så.

Här är mitt kort och det ska jag ge bort i morgon när vi ska och hälsa på våra vänner som nyss fått barn, en liten Wilgot.


Papper från Wild Aspargus och Bohemia, stämpeln och bandet fick jag i en RAK av Smurfens mamma på Familjeliv (Tack!). Stämpeln är Elegant Flourishes från Autumn Leaves (just love them!)

1 kommentar:

Erica sa...

Håller med dig! LOs är sååå mycket roligare att göra. Och dessutom får man ju behålla dem själv :-) Men jag tycker ditt kort blev fint och hälsa dina kompisar att Wilgot är ett väldigt fint namn ;-) :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...