08 april, 2013

.: Visar upp! :.

Nu har jag varit så där slarvig igen. Har glömt att visa upp layouter som jag skapat för swe, men också bara för att. Det har ju gått två veckor sedan sist och då har swe nog visat upp iaf tre-fyra layouter som jag gjort. Efter alla dessa lo:s så har jag själv varit inne i en period där jag inte har velat scrappa. Istället har jag bakat, bakat och bakat lite till. Samt virkat en Hello Kitty-mössa. Lilla söta A fyllde fyra år i lördags och till henne var mössan och hon ville ha kak- och tårtkalas och så fick det minnsann bli. 13 sorter, 14 med tårtan!

Men, nu till en av layouterna. Jag väljer att först visa upp den som är gjord efter dagens skiss. Har målat med akrylfärg och sen öst på med dekorationer. Papperet i sig är ju också en enda stor deko, det blir liksom lite mer liv i layouten med ett sånt här papper.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...