19 april, 2013

.: En hyllning till fredagar! :.

Ännu en vecka lagd till handlingarna. Jösses vad tiden rusar iväg på det stora hela. Denna vecka tycker jag dock har varit otroligt seg och det var oväntat långt till fredagen. Men, när den väl kom så var den så välkommen! Fredagar är sköna på jobbet då vi bara jobbar till 13 och sen väntar en hel härligt skön eftermiddag hemma, en timmes träning och sen alltid en god kycklingrätt till middag ihop med ett glas vin. Lovely!

På fredagar finns också all den där tiden man saknar i veckorna. Tid till att tvätta. Tid till att plocka ihop saker som blivit liggandes genom veckan på ställen där de inte hör hemma. Tid till att vara ute. Tid till att bara sitta och ta det lugnt med vetskapen om att helgen väntar runt hörnet och att man är ledig i tre dagar (ja, jag har min lediga dag på måndagar). Underbar tid!

Tiden just nu ägnas åt bloggande, lite scrappande, invigande av nya tvättmedlet som blivit hembeställt i stor hink á 20kg, nedladdning av skype och en massa annat. Fredagar är helt enkelt bäst!

Har också precis alldeles nyss, innan jag hängde upp första tvätten som tvättades med nya tvättmedlet beskurit två layouter som jag inte visat innan. En av dessa layouter tänkte jag visa er nu. Eller er? Vilka är ni som läser den här bloggen? Finns det ngn där ute eller skriver jag för en tom massa? Ge er gärna till känna så att jag får veta om där finns ngn?

Här är då layouten som jag visar ikväll. I morgon visar jag en annan.
Allt material är från månadskit från studio calico. Twinetråden och den stora gröna knappen kommer från andra kit därifrån, allt annat är från samma kit. Layouten handlar om Fs senaste födelsedag.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...