13 april, 2013

.: Min nalle :.

Idag har jag fotat av flera layouter som jag gjort den senaste tiden. Flera av dem har jag skapat utan ngt särskilt uppdrag, bara för att liksom. De andra kommer jag att visa allt eftersom de dyker upp på swe.

Här är en layout med ett foto från en dag när jag var hemma och vabbade A. Hon är på bättringsvägen efter en omgång feber och vad är inte bättre då än sin egen nalle? Allt material är från Studio Calico och deras månadskit. På tagen har jag skrivit min journaling.

På påsklovet städade jag upp ordentligt bland alla kartonger som blir över när man får sina kit. Jag tror vi slängde 12 kartonger på återvinningen efter detta och minst 20 kit ligger nu och bara väntar på att jag ska använda dem. De blev liggande när jag hade en av alla scrapsvackor 2011 och 2012. Nu är jag inne i ett litet flow igen och har börjat arbeta av ngr kit. Kanske skulle man sätta prenumerationen på paus?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...