27 april, 2013

.: Ombyggnation pågår :.

Tänkte piffa till min blogg lite och har redan börjat. Tyvärr, när jag skulle börja med att välja lite nya färger så fungerar inte malldesignern på blogger. Bara att vänta! Den lär väl funka snart igen - hoppas jag!

Idag har vi varit in till Växjö, vilket kanske inte var ett så smart drag iom att det var löning igår. Blä så mkt folk, så mkt väntande, så mkt trängsel! Huuu! Mycket lugnare att komma hem, sätta sig vid sitt scrapbord och vara kreativ medan regnet sakta avtar ute. I morgon hoppas jag att smhi:s prognos är korrekt så att jag får ut i trädgården och ta hand om nedblåsta grenar, gamla löv och annat med min nya räffsa. Ska bli riktigt härligt! Måtte bara solen skina på den blöta marken.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...