15 november, 2010

.: Vårtecken :.

Oktoberkitet från Studio Calico är verkligen helt underbart. Jag köpte ju main-kitet och två add-ons och jag tror nog att det blivit en sisådär 10 layouter hittills och det finns kvar massor av papper. Det är bara lite svårt att hitta tider denna veckan att sätta sig ner och skapa på. Ikväll har jag varit på en fantastisk träff, i morgon ensam med barnen + att det är lite på tv:n, ev. att det kan bli lite skapande i morgon kväll... På onsdag kommer en av Fs klasskompisar och hennes mamma hit och på torsdag ska jag jobba igen. Hela helgen spenderas som gräsänka med tre barn. Vad ska vi hitta på då? Funderar på att dra en vända till Kosta, ev. Ikea. Vad pallar man med tre kids?

Hur som helst så har jag skapat till skissen idag inne på vår underbaraste Sweblogg också. Titta in där för att se vad de andra tjejerna har hittat på för nåt fint. Här kommer mitt bidrag och när jag visar det blir jag så trött på den årstiden vi har nu. Suck! Det är bara mörktmörktmörkt och regnregnregn, ibland uppehåll, men då är det mörktmörktmörkt istället... De få ggr solen behagar titta fram så är det kallt ute. Suck igen...

Älskar när alla vårblommor tittar upp ur backen. Förra våren (2009) var det extra spännande för våra två äldsta barn. Lökarna som vi planterade på hösten 2008 skulle ju nämligen komma upp ungefär när bebisen (A) skulle födas. Det var vårt sätt att försöka förklara för dem, eller iaf för F, när bebisen skulle födas. Tiden gick och blommorna kom upp ur jorden och bara någon vecka senare föddes A. ♥ Det blir nog alltid sammankopplat med det.

vartecken skiss

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...