06 november, 2010

.: Egen fotograf :.

Tycker ni att jag blivit bättre på att uppdatera bloggen? Det tycker iaf jag och mkt av grejjen är att jag använder mig av planerade inlägg, jag schemalägger dem rätt och slätt och på så sätt så kan jag skriva flera inlägg samtidigt. Av naturliga skäl blir det inte mkt personligt i dem om vad barnen gjort den och den dagen eller så. Men, vill jag ha sådana inlägg i bloggen så kan jag ju skriva ett sådant direkt och lägga upp direkt istället. Enkelt, smidigt och bra!

Tänkte också försöka använda bloggen mer till att skriva upp många tokigheter som H just nu säger. En del sååå roliga att man bara måste komma ihåg dem tills han är vuxen. :-D Vi får se hur den planen går...

Här är iaf vår mästerfotograf in action förra sommaren. Det var illhett ute! A låg och pustade på en dyna under äppelträdet, H sprang omkring och fotade A i bara blöjan. Gullepojken! Layouten är gjord till en färgutmaning på Swescrapbook. Gå in och titta vad de andra duktiga tjejerna skapat!
masterfotografen fargutmaning v44

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...