24 oktober, 2010

.: September-kit :.

Här kommer ett smakprov på några av layouterna som jag har skapat med hjälp av Studio Calicos september-kit + add-on.

Den första här heter rätt och slätt Hugo och här har jag använt ett av add-on-kiten, jag har stansat och grejjat en hel del. Tycker att det blir så fint, skulle bara vilja ha någon stans till. Får se om jag kan få råd till det någon gång i framtiden...

Hugo

Den här heter Remember this moment och handlar om F som har varit i mormors och morfars jordgubbsland och ätit smarriga jordgubbar. Sötplutten! Har också använt blommor från Prima (som inte ingick i kitet) + stämplar från tidigare kit.
remember

Den sista har jag döpt till Borgholms slottsruin. Vi var där och tittade när James och Elin (samma E som i förra inlägget) var här i maj 2009. En underbar helg med mkt skratt och fint väder. Borgholm är så mysigt och bör besökas på sommaren! Blommor från Prima (ingick inte...)
Borgholm

Den sista heter Min syster och jag och är så söta foton på F och A att jag smälter. F är så mån om sin lillasyster att man blir helt kär. Han sköter om henne och pysslar med henne, leker och pratar. Lite arg kan han ju iofs bli när hon ska lägga sig i när han tex leker med Lego och det kan jag till viss del förstå. Hon är ju inte precis jättesmidig när hon stormar in i hans rum... Även här är blommorna från Prima och de ingick inte i kitet. Jag har även stämplat bokstäver med clear stamps inköpta från Studio Calico, men de ingår inte i ngt kit... Men, de är attans smidiga.

min syster och jag

Tidigare har jag även visat denna, denna och denna som också är gjorda av septemberkitet. Ändå har jag kvar massor med material. Vill ni prenumenera på bra kit? Välj Studio Calico!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...