14 oktober, 2010

.: Veckans skiss :.

Skapade faktiskt ett bidrag till Veckans skiss. Rätt kul att testa på att skapa till något annat än bara swe. Även om Swe är bäst såklart! Har precis avslutat en layout som ska visas där nästa vecka tror jag det var... Den får ni se då! Nu, tänkte jag visa vad jag skapade efter skissen.

Papper från underbara October Afternoon, rubons från Fancy Pants design, bokstäver från bland andra october afternoon, blommor från Prima etc.

my dear family 540

Lägger ut lite detaljbilder också.
Glossy accents på rubriken. ♥ it!

familydetalj2

Fjärilar, min nya besatthet!

familydetalj1
Nu är det nog dags för sängen om jag ska orka upp i morgon och ta mig an alla göromål. Källaren borde tex få sig en omgång med den vita färgen.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...