12 oktober, 2010

.: Eight is enough :.

I somras hittade jag ju en spännande utmaning på någons blogg, kommer inte ihåg var det var... Men, det spelar mindre roll egentligen. Grejen var att man skulle plocka fram åtta scrapgrejjer som man skulle skapa minst fyra layouter med. Cardstock, penna, lim fick man använda hur mkt som helst av. Jag gjorde slag i saken och plockade fram saker som blivit liggande ett tag, men som jag ändå tyckte om.

Här är vad jag plockade ut. Två olika alfabet, tre papper (med fram -och baksida), blommor i två olika utföranden och lite pappersband.

DSC_0340

Det här var den första jag gjorde. Det mesta flöt på mkt bra och jag är nöjd med resultatet. Saknade förvisso lite bling och bestämde redan här att om jag ska göra detta igen så får det minnsann bli med bling den gången...

princess

Layout nummer två är As 1-årsfoton. Väldigt enkel layout där jag saknade vanliga band, jag som nästan aldrig använder det på layouter i vanliga fall... Men, såklart, när man inte får, då behövs det. *morr*

ett ar

Här någonstans började det kännas krystat att skapa med samma material hela tiden. Känns också lite tjatigt. Men, jag har antagit utmaningen och fortsätter...

elva manader

Äntligen den sista. Summa sumarum så kan jag väl säga som så att det blir inget mer Eight is enough för mig. Jag saknade att plocka runt bland allt. Annars gick det ju iofs snabbt att göra de här layouterna, men ändå.

wow

1 kommentar:

Ulrikaulrika sa...

Vilka fina layouter! Princess blev min favorit!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...