02 oktober, 2010

.: Något lite sent :.

Lite väl sent kanske kan tyckas, men bättre sent än aldrig laddar jag nu upp den här så att de få som fortfarande läser min blogg kan se den. Ja, är det förresten någon som läser? Det är iaf aldrig några kommentarer...

Till en färgutmaning på swescrapbook. Har satt mig för att jag ska skapa till ungefär två utmaningar/vecka och sedan kan jag skapa fritt efter det. Nu har jag dock varit förkyld i två veckor så varken scrapping eller träning har blivit av, till min stora förtret. Just nu äter jag penicillin för bihåleinflammation, men det känns som om jag håller på att få en ny förkylning innan jag ens blivit av med den första. Surt!

Detta är iaf en väldigt enkelt layout där fotona får stå för sig själva. Ingen journaling annat än datumet. Under bokstäverna är det rub-ons från Hambly♥.

alma

I morse vaknade jag precis som många morgnar nu, med skallebank och jävligt ont i bihålorna. Skulle åka på Me&I-möte i Sävsjö, men då jag mådde som jag mådde sms:ade jag min coach om att jag stannar hemma. Fick dock beslutsångest 10 minuter senare och rusade upp, slängde på mig kläder, fixade håret, åt lite gröt och rusade ut till bilen. Jag hann nästan, bara fem minuter sen... Var en väldigt trevlig dag, med mycket prat och skratt, god smörgåstårta och trevligt sällskap framför allt. Tack alla kära kollegor! ♥

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...