07 mars, 2010

.: Kit-layout :.

Här är en layout som jag gjort med Studio Calicos januari-kit. För övrigt ett helt underbart kit. Har haft en liten paus från S.C, men nu är jag med där igen och snart hoppas jag kunna få hem ett vårigt mars-kit från dem.

Layouten är en Case från underbara AnnaB. Hennes layouter blir alltid så fina och ibland så sitter jag fast i ngt slags "jag-kan-inte-scrappa-längre-tänk" och för att komma därifrån brukar jag kika in på hennes layouter. Casen i detta fallet är från layouten sist i inlägget jag länkat till.

Papper från BG, American Crafts, blommor från Sassafrass, bokstäverna är thickers och dessutom (inte från kitet) små minialfas från MM. Har också med en tag som jag köpt på Panduro.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...