13 mars, 2010

.: Januari-kitet :.

Mmm, jag är dålig på att uppdatera bloggen och det känns som om jag är minst lika dålig på att fota mina layouter och fixa dem till bloggen... utan layouter eller foton blir det ingen blogg för mig. Så, jag måste helt enkelt skärpa mig. Har haft ett ryck nu ikväll efter melodifestivalen (rätt låt vann förresten!) och redigerat ett gäng.

Här är två som jag gjort med kitet från bästaste Studio Calico - deras januarikit by the way...

Älskar de söta små stjärnorna som hängde med som clearstamps i kitet, för att inte tala om minialfasen från October Afternoon (de turkosa). Tagen i den översta är inte från kitet.


Söta små ugglor köpte jag som rub-ons för x antal år sedan och de har inte blivit använda. Läste för ett tag sedan om rub-ons som torkat in och tänkte då på alla mina som bara hänger där och inte blir använda. Nu har jag som grej att försöka använda dem på mina layouter istället för att bara hänga upp dem på mina krokar. Nice!

Ugglorna och de andra rub-onsen tillhör inte kitet, inte heller tagsen (min nya kärlek). Layouten handlar om F storfiskaren (även om han inte fick ngn fisk just denna gången...). Han tycker det är roligt att stå och slänga med ett spö, men att få fisk är inte lika roligt. Roligt, men inte lika roligt som att kasta ut spöet om ni förstår vad jag menar.

1 kommentar:

Lena sa...

Vad fint det blev med ugglan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...