07 maj, 2009

.: Sessan en månad :.

Tänk vad tiden går fort. Vår lilla tjejja har blivit en månad.

Här är två kollage. Ett från där hon är nyfödd och ett från när hon blev en månad, dvs. igår. Jag har hållt på nu i tre timmar och grejjat med olika lager i Photoshop, jag har lagt in copyrightmärken hit och dit och ett tag var jag helt yr och uppgiven. Samlade kraft igen genom att se Tre Kronor slå ut Tjeckien ur hockey-vm och sedan satt allt som en smäck. Här har ni det.
(genom att klicka på bilderna ser ni dem större)


I kvällarna tre har jag tänkt scrappa, men det har inte blivit av, får se om jag kan ta tag i det i morgon istället. Idag blev iaf alla nya, oanvända kit undanstoppade, så scrapbordet är redo för nya tag...

(och för den anonyme kommentatorn så är det bara att tillägga att copyrightmärkena är genomskinliga så det går visst att se... handlar oftast bara om vilja...)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har ju lagt Copyrightmärkerna mitt i ansiktet på henne så man inte ser hur hon ser ut...

Anonym sa...

Ja, jag ser henne!
Hon är en liten pärla!

Kram

Jo sa...

Vilken liten sötis! Och vilken kalufs! Fiiin färg på sinon oxå!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...