09 maj, 2009

.: Projekt staket :.

Har en liten kille som inte direkt tar någon hänsyn till bilarna på gatan och vårt ganska så schaskiga "staket" hindrar inte honom från att ta sig ut om han vill. Så, nu ska det bli ett riktigt staket, med grind! Idag har vi varit och hämtat hem tryckträ och övrigt material så i morgon bitti sätter sambon igång med bygget. Själv har jag tänkt att pyssla lite i trädgården, fundera ut hur jag vill ha min köksträdgård, gå en tipspromenad och lite annat smått och gott. Borde verkligen plantera om mina växter så det kanske blir prio ett. Hoppas bara att vädret visar sig från sin bästa sida... Å, jag just det, tvätta ska jag garanterat göra. Går inte en dag utan att jag gör det...

Har ikväll också ägnat mig åt bröstmjölkens fantastiska värld. Har länge gått och trott att jag inte har tillräckligt med mat till vår lilla sessa, men efter pumpningen alldeles nyss behöver jag nog inte vara orolig. Tack och lov och sååå skönt att veta! Har funderat mkt på detta de senaste dagarna och bara det kan ju få det hela att krångla. Nu ska jag släppa det och bara njuta av amningen istället.

Scrappat har jag, hör och häpna, också gjort i kväll. Eller, jag håller på. Det är tänkt som en layout till Swescrapbook, men vi får se om det blir det eller om jag gör en ny till det...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...