18 februari, 2013

.: Veckans skiss :.

Så var det dags igen efter ett litet uppehåll från Swescrapbook. Jag har gjort en layout efter skissen denna veckan som vi har. Igår var det en riktig pysseldag hemma hos oss nämligen. Under tiden jag gjorde layouten efter skissen pysslade barnen robotar. Ska ta kort på dem så att ni får se vilka fina kreationer de fick ihop. Jag påbörjade också Project life och det var en höjdare. Guuud så skoj och enkelt och kravlöst. Kan ibland känna en massa krav vad gäller layouter, även att det är fel att tänka så, men men... Hur som helst så blev det en startsida och vecka 1 och 2 är nästan klara. Har påbörjat vecka 3 också. Har dessutom kommit fram till att jag måste beställa hem färgpatroner till fotoskrivaren så att jag kan skriva ut foton direkt. Blir lite meckigt om jag ska framkalla foton för varje vecka.

Men, nu kommer layouten. Allt material är från Studio Calicos månadskit denna månaden och sedan har symaskinen fått gå varm också. Sytt längs alla kanter för att försöka efterlikna en tegelvägg.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...