27 februari, 2013

.: Lärarlegitimation :.

Idag kollade jag min mail. Slog nämligen aldrig på datorn igår och då blev det ju inte av. Mitt i mailskörden så låg ett mkt värdefullt mail, nämligen detta:

Väntade väldigt länge med att skicka in min ansökan, det var ju ändå flera års väntetid lät det som och kanske gjorde jag rätt för när jag väl skickade in den så tog det två ynka månader. Jag hann aldrig börja undra var mitt leg tagit vägen. Kvällen blev med ens mkt lättare att ta, blev på ngt sätt lite piggare av detta. Nu är det dock snart dags för sängen iaf. John Blund pockar på uppmärksamheten!

Note to self for tomorrow night (och fler kvällar också antagligen...): Lillflickan bör inte vara uppe till 20:00 som sina äldre bröder är. Hon orkar helt enkelt inte somna som hon brukar utan det är varje gång en ilsken dam som somnar i tårar. Inte så man vill avsluta en dag...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...