10 februari, 2013

.: Nya kläder :.

Long time no seen på ett tag nu!

Här har hänt en hel del. Det största är att vi har gift oss. :-) Himla häftigt! Bara mina och Fredriks föräldrar som var med + våra barn då. Precis som vi ville ha det!

Sen har julen gått, nytt år, ny termin, ny me&i-sässong. Trots att jag faktiskt slutat sälja sedan ett år tillbaka nu så kan jag ju inte sluta handla kläderna. Inte alls! Så idag hade jag en me&i-träff hemma hos mig där jag och 14 andra tjejer fick gå loss på kollektionen i dess helhet. Lovely! Blev som vanligt en hel del till både barnen och mig. Inte alls ngn jättefin bild jag lägger upp nu, men det går ju att se vad för nåt jag köpte. Barnen får sen lite av sin farmor också.



2 kommentarer:

Linda sa...

Gillar Filip kläderna fortfarande? Olle gillar dem inte längre - så då kan jag ju unna mig själv något extra istället ;-)

Linda sa...

Olle hade med all säkerhet gillat svettisjackan, han har precis växt ur sin gamla, men jag tycker att de är lite väl dyra och så har jag köpt en från Blingo sedan innan
;-)
Den oreanga tröjan vet jag knappt om jag kommer ihåg, hmmm...
Jag köpte samma medaljongklänning som du + den rosa korta svettiströjan och den rosa tshirten med tryck på ryggen. Det fanns väldigt mcyket snyggt denna våren! Kunde säkert hittat samma nya plagg på second hand om några veckor, men tyckte att det var dags att skämma bort mig lite själv genast för en gång skull och slippa leta :-)
Köpte den gula tshirten med bilar på i bara farten till Gustav, men ångrar mig lite nu, han har hur många andra som helst,haha!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...