12 november, 2012

.: Veckans skiss :.

Jag har varit mycket kreativ den senaste tiden. Vet inte om det är pga att jag varit hemma mkt? Kan vara så. Det har varit en del sjukdomar och elände som satt käppar i hjulen för jobbet. Har nog nästan precis återhämtat mig från den värsta ögoninflammationen jag någonsin haft. Snacka om att det kliar i ögonen och att det rinner, irriterar och är allmänt överjävligt. Tur att vi hade ögonsalva hemma sen tidigare fall. Båda sönerna har också haft skiten. Nu ska jag bara bli av med den sista geggan så att jag kan börja använda linserna igen. Det är ju ett aber, när man inte äger ett par glasögon. Måste se till att införskaffa det, även om jag inte alls gillar brillor. :-(

Hur som haver så kommer här de två layouterna som jag gjorde till veckans skiss på Swe. Gå in där och kika vad vi har inspirerats av och skapa gärna en layout själv som du visar upp.

Så här skrev jag på swe (kopierar in)
En skiss som till en början kändes omöjlig för mig blev tillslut så att jag gjorde två layouter av den. Det blev två st om vårt besök på Grönan förra sommaren. De är väldigt lika varandra, men jag visar båda. Hade en egen utmaning och det var att göra slut på klisterark (där en eller två klistermörken ff fanns kvar) och detta var väldigt effektivt kan jag säga. Bakgrunden är vit, men jag tycker det är svårt att få den att se vit ut efter att jag fotat av layouten.

.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...