05 november, 2012

.:Månadens visning?:.

Jaha, så har ytterligare en månad gått och jag har skapat lite till Swe som jag kan visa upp. Har ni inte redan kollat in där så tycker jag ni ska lägga den sidan som favoritsida. ♥

Idag har vi som vanligt en skissutmaning igång och du kan kika in här för att se vad vi har gjort. Här är min layout som gick förvånadsvärt snabbt och enkelt att göra. Jag är nöjd! Har använt ett mönstrat papper som ser ut som symaskinssömmar, jag har också kladdat med gesso och stäplat med en pappersrulle. Därefter har jag också dekorerat lite med pappknappar, twine (snöret) och en titel som också fick 3D-lack.

Jag visar också upp denna som jag gjorde till en skiss för några veckor sedan. Också nöjd med den, men jag undrar vad som händer med vår kamera? Det blir inte längre lika skarpa konturer när jag fotar? Har inte direkt råd att köpa en ny så jag hoppas verkligen att det inte är ngt allvarligt. Men, nu har den varit så ett tag så det känns inte bra.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...