07 november, 2012

.: Project life :.

2013 det ska bli året när jag ska börja med Project life hade jag tänkt. Naturligtvis ska jag fortsätta att skapa vanliga layouter också. Men, detta sätt lockar mig då jag har så ofantligt mkt foton. Kanske att jag skulle försöka mig på att göra något för tidigare år också. Men, det får lov att bli en senare fråga. Saken är den att det finns så mkt material att välja på.

Vad behövs? Ett core-kit verkar ju bra, för om jag ska sitta och skära till en massa så blir jag nog galen till slut. Å om det då finns färdiga kit så låter det toppentoppen!

Hittade dessa. Grejjen är att jag inte vet vilka jag tycker är finast!? *som vanligt* morr! Å inte kan man köpa alla. Men, önska det kan man! :-D Så tomten, här är en av mina önskningar. Sånna här kort, i någon av utförandena. Nåväl, jag ska ff leta och återkomma med fler önskningar inom detta område! ♥
De två översta är Amber-collection och jättefina!


Sen kommer Clementine edition, också superfina!



Å Cobalt edition!






Sen behövs plastfickor att sätta in grejjerna i och där finns också en djungel med saker. Bäst tror jag faktiskt design A är, iallafall till att börja med, det går alltid att ha fler så småningom! :-) Å dessa. Mmmm!

Ngn som håller på med project life som vill hjälpa till?! Vad behöver jag?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...