17 oktober, 2011

.: Uppbokad :.

Livet som trebarnsmor och working class hero tar ut sin rätt. Bloggen har strukit på foten igen. Å jag kan inte lova att det kommer att bli bättre. Jag hoppas iofs att det kommer att bli bättre iom att jag slutar sälja me&i-kläder fr.o.m vårens kollektion. Jag hinner helt enkelt inte med det mera. Äldste sonen går i ettan, han vill hålla på med aktiviteter och det vill även den yngste sonen. Även jag vill träna mer än vad jag gör redan. Lägg därtill en sambo som jobbar jämt så förstår ni kanske...

Har iaf försökt hålla mitt skapande uppe under den här tiden. Har ju min underbara inspiratösplats på swebloggen som jag bara älskar, men även den har varit eftersatt - där måste och vill jag satsa! Har gjort några layouter både dit och inte dit en tid nu och denna som jag visar nu är till skissen idag. Om ni kikar in här så kan ni se vad alla de andra duktiga tjejerna har gjort.

glass på gronan

detalj glass

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...