06 maj, 2011

.: Ouops :.

Ingen idé att komma med en massa konstiga ursäkter som att jag inte hinner eller jag har inte lust eller blablabla. Det anda det handlar om är prioriteringar, och just nu prioriterar jag annat än att blogga. That's it! Trots att jag vill, men jag slits mellan två olika saker...

Jag har iaf skapat lite det senaste. En del gamla layuoter (och med gamla menar jag sådana som gjordes för två månader sedan ungefär) och en del helt nytt kommer de närmsta dagarna att visas. Jag börjar med denna:

Gjord till en skiss på Swe, men jag la aldrig upp den på min blogg i samma veva som den bloggades på Swebloggen och sedan försvann den i glömska. Så kan det gå. Jag har sytt och donat en del på denna, annars är det en ganska så enkel historia.
basta trion hosten 2010

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...