07 maj, 2011

.: Färgutmaning :.

Här är veckans färgutmaning på Swebloggen . Ni får gå in och titta vad alla andra tjejjer har gjort. Själv har jag gjort den här. Härligt klara färger - riktigt roliga att jobba med.

Precis som på den layouten jag visade igår så har jag sytt på denna och när jag skulle göra det höll jag på att få spunk totalt. Symaskinen hade kört ner mataren i botten och jag fick inte till det så att jag kunde mata fram papperet. Det bara körde ihop sig hela tiden. Hittade inte instruktionsboken till maskinen heller. Men, så ryckte sambon in och löste det hela precis när jag hittade instruktionsboken och infon om en spak som reglerer mataren. Jaja, så lärde jag mig något den kvällen också.
tofs

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...