21 september, 2009

.: Yiehaaa :.

I lördagskväll la jag in en beställning på en hel massa foton på Crimson och idag damp de ner i brevlådan! Där snackar vi service! Nu kan jag skapa en hel massa när jag vill, nästan... det kommer bara lite träning, familjeliv, matlagning emellan.. ;-) Inte för att det gör så mkt, men ändå. Hade gärna suttit och scrappat NU egentligen...

Beställde tyger i lördags också - från Stoff & Stil . Hade tänkt mig ett rejält antal nya kuddöverdrag + en lekfilt till lilla gumman. Vi får väl se om jag lyckas, det känns som ett rätt rejält mkt mer avancerat projekt än kuddöverdrag eller lagning av jeans som annars är det jag "syr" här hemma - om vi bortser från gardiner som jag har dille på. :-D Hade varit roligt att framförallt ha tid till att sy egna bebis- och barnkläder. Men, var ska jag hitta den tiden? Tänk om dygnet varit längre!? *drömmer*

Nähä, nu ska jag börja med dagens middag - bacon- och broccolipaj. Sen barngympa för F och spinning + styrka för mig. Hur ska jag orka det??

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...