15 september, 2009

.: Älskade tjejen :.

Idag har jag och älskade lilla A varit på kyrkans Liten och stor. Lekte en del, pratade med de andra barnen och mammorna samt lite fika. Så trevligt avbrott i den vanliga vardagen. Sen hem och hämta storebröderna på dagis. Nu tittar de stora på Råttatouille, lilla leker i sitt gym,

och jag har precis satt mig här för att "uppa" bloggen lite. Måste också säga att bodyn som A har på sig idag har en jätteduktig tjej här i byn sytt åt A. Så fin! Tack F!

Igår hade swe sin andra skiss för hösten. Kika in och låt dig inspireras av oss alla. Här är min layout som jag gjorde efter den skissen. Vad tycks?

Snart dags för att laga middag och sedan iväg till dagis igen för en liten gårdsfest!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att du scrappar och t.o.m. på SweScrapbook som jag själv är inne på ofta och blir inspirerad :)

/Sofia på me&i

Anonym sa...

Va fin hon blev i bodyn! Och va duktig du e. Vill osså pyssla så, jag har fö få timmar på mitt dygn... :P

/Fian

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...