21 september, 2009

.: Veckans skiss :.

Idag var det återigen dags för en skiss på swe. Attans vad veckorna rusar iväg - otäckt!

Här är min tolkning av den!

Är inte sådär väldans nöjd med denna. Dels känns den inte välarbetad, dels känns den väldigt mörk i färgerna. Men men, man kan ju inte vara kanonnöjd med allt man gör... Använde iaf upp en del spillbitar när jag gjorde den. Å dessutom testade jag pearl maker för första gången *häftigt* . I övrigt är det en photo anchor samt lite bling och 3D-lack på rubriken. Kan inte klara mig utan 3D-lack just nu...

Hade också tänkt sätta ihop ett collage med "dagen i bilder" (var ute och fotade en del i em), men jag har haft alldeles för mkt att göra sedan jag kom hem från pulsspinningen (och styrkan) att jag helt enkelt inte hunnit. Sortera 500 foton tar tid. Har sorterat tvätt och beställt jultidningar också. Nu är det dags att nana kudden. Undrar förresten hur mkt träningsvärk jag kommer att ha i morgon och på onsdag? Känner redan nu av den...

1 kommentar:

Sara sa...

Nej, man blir inte nöjd med allt man gör men jag tycker den blev jättefin!!
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...