28 november, 2008

Så typiskt!

Satt på jobbet idag och smygsurfade runt på Studio Calico och såg ett av deras underbaaaaara add-on dennna månad och bestämde mig för att när jag kommer hem ska jag lägga in en beställning på Christmas Carol och Noah Alphabeth Stamps. Tyvärr hade Christmas Carol tagit slut, när jag äntligen fick tummen ur att sätta mig här, och jag som verkligen hade förälskat mig i det kitet, gråter floder. Uäääähhh! Nu blev det istället bara bokstavsstämplarna.

Nu ska jag ladda för en kväll i idolsoffan. Ha det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Nej, det var allt novemberpaketet jag talade om. Konstigt att det strular så för dig; det funkar jättebra varje gång med mina pengar!

Är allt bra med dig och magen? sköt om er och ha sköna helger framöver!
Kram
Annika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...