16 november, 2008

Tack + svar på fråga

Tack för de så härliga kommentarerna jag fått så här i min come back, eller vad jag ska kalla det. Att skapa tre layouter på en helg är för mig något stort när jag under tre månader skapat lika många. :-D Så därför säger jag come back. Come backen känns bra och motiverad. Det är precis som om jag svämmar över av material, för köpt grejjer har jag gjort under min dvala. Det kan jag ju liksom inte påstå att det är särskilt svårt att göra iofs. Så nu har jag massor av grejjer och vet knappt vad jag ska ta av allt. I-landsproblem!

Sandra undrar också vad det är för bokstäver på layouten Hjälpa och det är Sassafras cardstock stickers. Underbara! Förresten Sandra - jag kan inte komma in i din blogg, det är därför jag svarar på din fråga här.

I kväll har jag lagt upp min senaste layout på Scrapperiets blogg, men jag tänker fota om den i morgon när det, förhoppningsvis är bättre ljus än vad det varit i kväll. Precis värdelöst att fota i mörker, inget blir ju som det ska. Blä!

1 kommentar:

cia sa...

Tack igen för din inspiration med LO'n Hjälpa.
Min lift finns i min blogg och jag länkade till dig, hoppas det var ok?
http://ciascrap.blogspot.com/2008/11/scraphelg.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...