14 december, 2007

Månadskit

Just kollat in denna sida. Tycker både Annika och Malin har så fantastiska layouter och inte undra på då de prenumenerar på de där kiten. Jag vill också! Gärna nu på en endaste gång. (Kanske tomten kan komma med det i sin säck. Snäääälla tomten!) Ska bara ta reda på lite mer kring kostnad osv. Sen blir det färdiga kit för hela slanten. Ja, just det, kikade runt bland mina scannade layouter och kom fram till att dessa tre har jag inte visat innan:

En härlig utflykt dagen efter min 30-årsfest. Syrran och hennes pojkvän var fortfarande kvar här och vi gjorde en utflykt ut till Höneström. Härligt klart väder och busiga pojkar. Lite annat än att bara sitta inne hela tiden.

Usch, dessa bilder påminner mig om den läskigaste resan in till Växjö som jag har gjort. H hade andnöd och vi åkte in mitt i natten till barnakuten. Han blev inlagd där för observation över natten, men de kunde inte hitta annat än en öroninflammation.

När man är liten tycker man om det mesta. Här är det H som upptäcker det underbara gräset. Har ritat en kant runt hela layouten, men som vanligt så har ju scannern sett till att det bara syns på vissa ställen.

4 kommentarer:

SasSa sa...

Gillar dem allesammans. Ditt sätt att kombinera färger, detaljer och text gillar jag skarpt! Clearstjärnorna blev jag himla sugen på. Blev skitsnyggt med dem.
Den med utflykten, såg inte jag den i en tävling..? Du blev etta eller tvåa va?? Grattis hur som!!
KRam SasSa

Karoline Sigoldson sa...

I like! Jättesnygga!
:-)

Malin sa...

Åhh dom e så snygga!!!! Särskilt höst LO.n, så effektfullt med cirkeln!
För att prenumenera mailar du till den adressen som står på hemsidan, den står under den rutan där bilderna visas, så hamanr du på deras waiting list så hör dom av sig sen å berättar hur du ska göra :) du prenumenerar på main kitet sen kan man lägga till add ons, om man hinner för dom tar slut lika fort som dom släpps (den 28 varje mån)
Det blir ungefär med prenumeration, och den billigaste frakten runt 300 kr, såå värt pengarna!!!! Å så skönt att få allt levererat, inget letande liksom utan bara allt klart :)
Nämn gärna i mailet att det var gemom mig du hittade dit ;)
Kram Malin

Anonym sa...

Kolla din gästbok; du har ett meddelande där...skitsnygga layouter, älskar din stil! Kram
annika5064

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...