08 november, 2007

.::Paus!::.

Har fått underbara blommor från Monica och Jen. Tack ska ni ha tjejer!


Vill också meddela att jag kommer att göra en paus från bloggandet nu och en bra tid framöver. Jag hänger inte med i det hårda trycket på tävlingar hit och dit och kommentarer här och kommentarer där, men nästan aldrig i min blogg (all heder åt er som ibland kommenterar, ni är sååå gulliga!). Jag hinner inte med mig själv längre bara för att jag känner att jag måste vara med och tävla överallt. Å då jag ändå aldrig vinner och/eller får kommentarer/blir DT någonstans överhuvudtaget kan jag ju lika gärna spara alla mina alster här hemma utan att visa upp dem för andra än för de som jag gör dem för, nämligen min älskade familj. Dock kommer jag att slutföra mitt deltagande i Utmaningsresan och visar därför också upp mitt bidrag i den sjätte deltävlingen där man skulle använda något med tyg på sin layout.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Så tråkigt att du känner så men jag förstår dig verkligen också, får också en massa press över tävlingar och alla kommenater som man så gärna vill få men som aldrig skrivs.
Tokgillar din lo elva månader sån härliga kort.
Kram på dig.

Minimalla sa...

En stor kram till dig! Jag hoppas att du vet att jag tycker du är grymt duktig. Tycker det är bra att du lyssnar på dig själv och ägnar dig åt det som känns viktigast. Jag tycker själv att det är svårt att hänga med ibland och jag tävlar ju inte överhuvudtaget. Visst kommer jag sakna dina inlägg, men det är ju inte för min skull som du scrappar eller bloggar.
Ta hand om dig och dina kära, kram kram! /Malin

Anonym sa...

Ta hand om dig!
Även om jag inte kommenterar brukar jag vara inne här ganska så ofta och kika på dina fina alster!

Anonym sa...

Jättetrist att du känner som du gör och jättetrist att du lägger ner/pausar, men jag förstår dig till fullo! Själv är jag aldrig med på tävlingar, för det känns svårt att tävla i detta...

Hoppas du kommer tillbaks så småningom och visar upp dina fantastiska layouter, för det är de, vet du! Och jag påminner dig igen om att du faktiskt var bland de 25! Det är en sjujäkla bedrift, det!

Kram till dig och vi hörs igen!
Annika

Karoline Sigoldson sa...

Jag gillar också dina LO:s...
Men jag förstår hur du känner, själv tävlar jag ytterst sällan. För att inte tala om "tidningen", dit skickade jag in i början men det verkar som att inget duger...
Det är lätt att hamna i en ond cirkel att scrappingen blir en prestation och så ska det ju absolut inte vara.
Bara du själv gillar det du gör!
*kram*
:-)

Jo sa...

Jag håller med. Det blir så lätt att man hamnar i tävlingshysterin och att man väntar och hoppas och blir så besviken när det man själv tycker är fint och bra inte faller andra i smaken. Jag tror att du gör klokt i att ta en paus för att komma tillbaka till det som man egentligen scrappar för, precis som du skriver. Fast jag kommer att sakna dina Lo:s, för jag tycker att de är supersnygga.
Kram!!

Anonym sa...

Men så tråkigt, jag som precis har hittat hit till dig och din blogg. Men jag förstår dig samtidigt!

Har kikat lite i äldre inlägg och tycker du gör jättefina layouter och den senaste "elva månader" är ju superläcker med snirklarna och formen på ramarna runt fotona!

Sedan så köper jag gärna din foamstampslåda (som du skrev om i min blogg) Maila mig på ulrikaulrika (a) gmail.com!

webmosterhelene sa...

Hej där!
Vad gulligt av dig att skriva i min blogg, jag är nu ute på min runda och tackar för kommentarerna :) Har hunnit med ca 70 st nu *s* Gediget jobb...

Vad trist att du känner att du måste pausa i bloggandet och att du känner att det är press med tävlingar och annat :-( Jag förstår på sätt och vis, det är inte skoj när man känner att man aldrig får kommentarer...

Du, den här LO:n du gjort är helt underbar! Älskar alla ramar, finurliga små detaljer och annat... Urläcker!!!

Kram

Jenny sa...

Vad trista att du känner att du måste pausa! Men jag förstår vad du känner, hoppas du hittar tillbaka glädjen till att visa upp allt fint du gör!

Ta hand om er!

Kram

Anonym sa...

Hej vännen!
Vad tråkigt att du känner så, men jag förstår också. Det är väldigt lätt att dras med i tävlingshysterin, och sedan är det så tråkigt när man aldrig vinner trots att man är nöjd med det man gjort.
Jag vill också påminna dig om att du var bland de 25 bästa - glöm inte det!!
Men som du säger: egentligen är det ju faktiskt för familjen och sin egen skull man scrappar men det är så lätt att glömma det i all tävlingscirkus.
Hoppas du hittar tillbaka till bloggandet igen så du känner att du vill visa upp det fina du gör:-p
Kram kram

Claudia79 sa...

Kikar in och vill bara säga att jag "förstår" ditt beslut. Tror det är viktigt med paus ibland, särskilt när man känner att man tappar sin lust och sig själv mitt i alltihopa! Och det skulle ju va supertrist om man tappar inspirationen så scrappingen blir tråkig*ryser*
Men säger som Annika!Vilken bedrift att hamna bland de 25 bästa i tävlingen...Kramkram F

Anonym sa...

Jag skickar en stor Kram och hoppas du kommer tillbaks när du känner dig redo igen! Och Jag kommer oxå sakna dina layouter för du inspirerar mycket!

Kram/Cattis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...