04 november, 2007

En massa scrap i helgen!

Fick flera layouter scrappade i fredagskväll. Satt nog uppe till 1-tiden iallafall och det flöt på som attan. En av layouterna var till Scraputmaningen, trodde jag då. Nu visade det sig att jag hade läst väldigt dåligt på instruktionerna så det blev inte alls det bidraget. Som tur var så hann jag med att göra en till layout ikväll som jag nu har skickat in.

En av anledningarna till att det flöt på så bra tror jag var att jag plockade fram gamla foton på F. På alla fyra layouterna är det nämligen han som är motivet (ja och hans mormor också på en av dem). Så roligt det var att fixa ihop några till från hans bebisperiod och fotot till Cool pojke kan jag bara inte förstå att jag inte har scrappat tidigare. Han är ju såå sööööt på det! Dessutom är det så att jag när jag plockade fram alla hans bebisfoton som fortfarande inte är scrappade som jag insåg att F och H trots allt är rätt lika varandra. Har faktiskt inte tyckt det innan...

Här kommer alla de layouterna som jag knåpade ihop.




4 kommentarer:

LadyDi sa...

Oj, va många fina LO´s du fått ihop. Scrappade du alla dessa på en kväll? Vore nåt för en snigel som mig det...

http://ladydiskapar.blogspot.com/

JEN sa...

Kanonfina LOs - som vanligt! :-)) Vad härligt med scrap-flow, det vore nåt för mig tror jag! Du har något att hämta i min blogg... *kram*

Anna/Augusti_73 sa...

Vilket flyt du hade! Himla fina LOs, gillar speciellt den översta.

/A

Anonym sa...

Underbart fin!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...