25 november, 2007

Bryter tystnaden

Tror nog att jag har kommit på vad allt det jobbiga är och har varit med att ladda upp mina layouter på bloggen. Förutom att kommentarerna varit få, men så får det vara! Vill folk inte kommentera så får de väl låta bli. Jag har iallafall börjat tycka att det är roligt att scrappa igen. Det har gått bra i Scraputmaningen, jag är mkt glad över det. Förra veckan blev jag t.o.m tvåa. Men, det som är sååå drygt är att scanna och/eller fota layouterna. Det tar ju sån jä... (ursäkta språket) tid i anspråk. Som det är nu har jag väl ungefär 15 layouter här hemma som jag skulle vilja visa upp, men som jag inte fixat ännu så det blir nada med det.

Däremot ska jag passa på att tacka Ulrika för den underbara lilla blomman som damp ner i brevlådan i fredags. Tack så mkt! :-)

Nu ska jag faktiskt scrappa igen. Det är så skoj och dessutom har jag framkallat nya foton, somriga och fina. Längtar verkligen till barfotaväder igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men vad kul att du börjar blogga igen; då får jag snart se lite nytt från dig! Och vad roligt att det går så bra i Scraputmaningen! Kram coh välkommen tillbaks!
Annika/annika5064

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...