01 juli, 2007

Skisstävling Stellas

Här är en layout jag gjorde till Stellas skisstävling. Det är ett tag sedan nu, men de hade inte lagt ut den på sin sida förrän nu och jag lägger inte ut layouter i min blogg förrän de lagts ut på tävlingshemsidan... såvida inget annat sagts såklart!

Har använt mig av papper från Bohemia, chipboardbokstäver från Li'l Davies Design & Chip Chatter Hip (en tidigare aqua-färgad som jag målat vit med akrylfärg från MM), klocka från Heidi Swapp, rub-ons Heidi Black från MM, svart scalloped papper från bazzill, svart penna samt elegant flourishes clearstamps från Autumn Leaves å svart chalk (cats eye).

Här är den:

Är faktiskt hyffsat nöjd med den, men knappast att den vinner...


5 kommentarer:

SasSa sa...

Vacker! Så fina färger och gulligt foto. Härligt rubrik!
Kram SasSa

Anonym sa...

You´re simply the best...(Tina Turner) Helt fantastisk, Maria! Njuter...kram
Annika

Lotta sa...

Härlig LO...gillar klockan......och härlig rubrik.

Claudia79 sa...

SUPERsnygg!!!:-) Tack för hjälpen med sliden i min blogg...xoxo

Anonym sa...

Å, vilken fin sida! Härliga färger och gulligt kort!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...