02 juli, 2007

Elsie-papper

Jo, jag har använt några Elsie-papper till en layout. Går alldeles utmärkt att använda till pojkar också. Tyckte att det passade perfekt till ett svartvitt foto som detta. I sig inget suveränt foto, men det visar så väl hur det är att försöka ta foton på F. Ibland går det bra, ibland blir det så här... tur man har en digitalkamera iaf. Inspirerades av en skiss från webmosterhelene. Tack!

Förutom papper från Elsie F och vanligt bazzill så är det band (det bruna), en brun brad från Heidi Swapp, vit penna, chipboardbokstäver från Panduro samt brun akrylfärg.

15 kommentarer:

Sofie sa...

Ohhh sån härlig! Passade verkligen jätte bra med temat moving för hela lo:en är livlig. Jätte fin!

Anonym sa...

Kul att scrappa kort som man tidigare kanske skulle sett som misslyckade. Ditt foto är ju väldigt talande... En jättefin layout!

Caroline... sa...

Superfin!! Härliga färger, papper och kort =)
Kram Mizty

Claudia79 sa...

WOW!!! KANONsnygg! Verkligen!!

Minimalla sa...

Vilken härlig LO! Och det är ju precis så det är, alla foton blir inte perfekta - det är ju så svårt att sitta still...

Anonym sa...

WOW vad häftig den var! Jag älskar verkligen de där Elsiepapperen! Och kortet var ju bra trots att det inte var bra egentligen (om du förstår hur jag menar?;-))- det är ju verkligen s***tsvårt att fånga dem på bild (skulle kanske göra en sådan på Linnéa *fniss*

Anonym sa...

Jättefin, härliga papper coolt kort. Supersnygg!!

SasSa sa...

Underbar! Massor av liv ibåde foto och lo. Härliga färger och rubriken passade ju så bra.
Kram SasSa

Malin sa...

Underbar!! Så snyggt med rosa å svart å brunt!! Tack för din söta komentar i min blogg värmer massa :-p

Har precis gjort en "Elsie LO jag med, dom e lite smått beroende framkallande dom papprena *S*

Hoppas allt är bra med er!
Stor Kram Malin

Joanna sa...

SNYGG layout!! Jag har en hel drös med sånna bilder jag också, det är inte helt lätt att fota barn har jag märkt! *haha*

Anonym sa...

Kul att se en LO med foto som inte är perfekt, det är ju så det är för det mesta. Passande nog känns det som att det händer mycket i LOn :-)

Anonym sa...

Haha, härligt kort att scrappa! Det är ju oftast så barnen är, i full fart framåt! Jag misstänker att jag kommer få göra svartvita foton jag med när jag ska försöka använda mina Elsie-papper...

Anonym sa...

Jättejättejättejättesnygg! Det finns liksom inte längre ord som räcker för att tala om hur strålande scrappare du är! Hoppas ni mår bra och njuter av sommaren! Kram
Annika

Lotta sa...

Vilken härlig och rolig LO....vilken bra ide att scrappa såna kort. Vet inte hur många såna jag har......Den iden får jag nog ta och lifta:) Annars är det en kanonlo...härliga färger och passande rubrik.

webmosterhelene sa...

Hej!
Halkade in av en ren händelse och har kikat på många av dina underbart fina LO:s!! Denna var inget undantag!! Tack för att du använde en av mina skisser, med bravur!!!

Ha det gott!
/Helene

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...