14 maj, 2013

.: VAB :.

Ahh, så kom då första vab-dagen den här terminen. Lilla A har visat upp den mest anskrämliga hosta jag hört på länge. 😕 Dessutom har hon haft ont i magen och behövt kissa onormalt många ggr. Men på vc sa de bara virus och det är ju iofs rätt skönt att det inte är ngt annat. Men, det är så typiskt att det är denna vecka. Nationella prov i 9:an och en make i Sthlm. Inte direkt supersmidigt! Idag var A en kort stund hos svärmor och svärfar och det blir hon även i morgon. Så att jag kan ha de nationella proven.

Å morgondagens vab hoppas jag blir lite roligare. Idag ville tösabiten mest sova på mig och vad hände med mig då tror ni? Nä, jag somnade inte - jag däckade. Totalt! Länge! Obekvämt! Suck!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...