13 december, 2010

.: Snö, bara massor utav snö :.

Det verkar som om det ska bli en riktig vargavinter i år. Här ligger snön sedan ungefär tre och en halv vecka djup och det ser ut som om det har tänkt fortsätta på inslagen bana. Säger inget om det... Det är mkt härligare att ha det så här än att det slaskar och håller på hela vintern. Ljusare blir det ju också med lite snö!

Förra vintern var precis likadan. Är inte bortskämd med att ha det på det här sättet. Det normala är slask här nere... Hur som helst så fotade jag lilla A förra vintern och har nu äntligen skapat en layout om detta.

kontakt m sno skiss v50

Förra veckans skiss var gjord med foton från stunden efter att vi varit ute den där dagen. Så, jag får väl sätta dem tillsammans i albumet sen. Album ja, det vill jag också ha! Sånna här! Färger som jag vill ha är lime, turkos, röd och hmm, inte riktigt säker på vad den heter.. rosa eller cerise, men American Crafts kallar den ju inte för roooosa el. cerise utan raspberry eller blush! Kanske är säkrast att köpa själv så att det blir samma som den jag redan har. Men, de andra vill jag ha, lime kallar de för key lime den turkosa går under namnet powder och den röda går under namnet cardinal. Hmm, vad är den rosa då. Nån av de där rosa är det och jag tror mest på raspberry. Albumen ska vara i strl. 12x12 tum. :-) Gärna extra plastfickor till! ♥

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...