21 april, 2009

.: Det blev en rooooooosa! :.

Japp, en roooosa bärsjal blev det och nu väntar jag bara på att den ska komma hem så att vi får inviga den - jag och sessan!

Idag har jag bakat bullar! Det är visst någon som fyller år i morgon. Det är inte jag eller något av barnen. Sambon... Ska till Nybro också i morgon och hämta en tårta. Annars händer inte mkt. Jag har oerhört svårt för att närma mig scrapbordet. Idag fick jag hem ytterligare ett kit från Studio Calico. Det ligger redan två orörda kit på skrivbordet och väntar och nu ännu ett till. Det känns trist att jag inte orkar, har lust, eller vad f.. det nu handlar om. Har 1000 och åter 1000 bilder att skapa efter. Något jag grämer mig lite över är att jag inte dokumenterat under den här perioden av stilje. Inte har jag så gott minne...!? Naja, det får bli vad det blir av det hela. Måste också bli 1000 ggr bättre på att plocka fram kameran och fota vår vardag. Herreguuud vad kass jag är på alla dessa saker. Skärpning!

I morse gjorde H storstilad entré till dagis också. Kaskadkräktes rätt över sin bror... Det blev till att vända i dörren för honom och han blir hemma i morgon också. Även om vi nu inte tror att han har haft magsjuka så är det bättre att vara helt säkra än att skicka honom för tidigt dit... Det vet man ju själv vad man tycker om att barn som haft den sjukan kommer för tidigt till dagis.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...