13 april, 2009

.: Dagen i bilder :.

dagens foto helt har fallit ur mina tankar och inte blivit något sedan i januari så tänkte jag iaf visa er denna dagens bilder i ett urval. Håll till godo!

Prinsessan firade en vecka med att bara för första gången hemma och visade sedan upp sitt hår med självfall. Sååå sööööt!


H. gungar och är så glad! Det kittlade i magen upplyste han oss om. :-)


H. är gladaste killen i byn!

En lika glad kille visar stolt att han minnsann kan klättra uppför repstegen nu.


Två härliga pojkar på väg upp till rutchkanan.


Å den andra gladaste killen i byn (ja, det kan faktiskt finnas två!)...

4 kommentarer:

Åsa (asali) sa...

Åååå hade helt missta att ni fått en underbart söt liten prinsessa :)
Så roligt för pojkarna med en liten syster. Anar jag rooosa layouter i framtiden nu då? ;-)

Stor kram från mig!

Jenny sa...

Grattis till er lilla tjej, hon var ju bedårande!

citronlime sa...

Underbara bilder! :)

Pylle sa...

ååå men vad är det jag ser en liten prinssesa har kommit till världen. Stort grattis vilken liten sötis hon är, är det stolta storebröder nu då. Kram på er.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...