07 oktober, 2008

Underbara höst

Idag när vi gick till dagis hade jag med mig kameran och tog några foton. Höstfärgerna är så underbara, älskar alla olika skiftningar i löven och den härligt klara och skönt friska luften.

F vill alltid cykla till dagis och det får han såklart. Det är snart dags att ta av stödhjulen också. Titta på de härliga lönnlöven!


H i sin tur åker alltid i sin älskade vagn när han ska till dagis.

Sist men inte minst en bild på några av mina ringblommor som "are still going strong".

Idag har vi varit i Nybro, jag och H. Jag skulle leverera lite kläder samt hitta något par leggins å lite mått och gott. Hittade ett par supermjuka och gosiga leggins, ett par grå ribbstickade over knee strumpor och ett par turkosgröna i samma stil. Ska bli så skönt att ha dem till klänning nu när magen börjat jäsa ordentligt.

Nu ska jag sjunka ner i soffan och titta på sista delen av Främmande fågel.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka underbara foton !
Hösten är vacker...

Anonym sa...

Jättehärliga foton!! Hösten är underbar.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...